Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Goede producten aan een scherpe prijs ten opzichte van andere webshops. Verbeterpunt: zoekbalk op de website werkt niet zo goed. Bijvoorbeeld: je zoekt op "Vitamine D3', maar in de voorgestelde producten staan heel andere producten. Als je dan de zoekterm effectief uitvoert staat er hier en daar toch nog Vitamine D3 tussen, maar ook nog te veel andere niet gerelateerde producten.
Dobre produkty za dobrą cenę 👍👍
Pakket al 4 keer binnen 12 uur na bestelling thuis ontvangen in top conditie. TOP service.
Super produkt
Het was de slechtste ervaring met jou en de slechtste behandeling 0.0 Ik wacht al twee weken op het product dat ik bij je heb besteld en heb het nog niet ontvangen. Dit is mijn mening over jou
Goed!
Snel geleverd
Snelle levering, zoals beloofd op de website. Voor 22u besteld, volgende dag geleverd. 👍
Alles prima verlopen! Optijd verstuurd etc
Toppie en snelle depannage merci